توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید.

09119542983 wppluginfo@gmail.com ساعت 8 تا 24 مازندران ، ساری

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

افزونه Duplicate Page برای وردپرس

پلاگین یا افزونه Duplicate Page برای سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس طراحی شده است و در این سیستم مورد استفاده قرار می گیرد ، این پلاگین در واقع صفحات و پست های شما را به صورت کاملا دقیق و بسیار سریع ، تنها با کلیک کردن بر روی یک گزینه کپی می کند.

این پلاگین با کپی کردن پست محتوا ، صفحه یا برگه ، به شما امکان دسترسی به تنظیماتی را نیز می دهد که شما می توانید طبق ترجیحات و نیاز های خودتان ، تغییرشان دهید.

در ادامه به تمامی ویژگی های این پلاگین جذاب می پردازیم.

 

 

{ دانلود افزونه Duplicate Page }

 

 

 

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

 

تنظیمات افزونه Duplicate Page

در این قسمت تنظیمات پلاگین Duplicate Page را مورد بررسی قرار می دهیم ، این افزونه دارای 4 آیتم تنظیمی می باشد که می توانید طبق نیاز خود تغییرشان دهید .

پس از نصب و فعال نمودن پلاگین ، از منو کناری پیشخوان وردپرس ، بر روی گزینه تنظیمات عمومی کلیک کنید ، از منو باز شده  بر روی Duplicate Page کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی Duplicate Page ، وارد صفحه تنظیمات و مشخصات افزونه می شوید .

مسیر رفتن به تنظیمات Duplicate Page را در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

 

 

انتخاب ویرایشگر

در صفحه تنظیمات پلاگین ، اولین آیتمی که وجود دارد ، انتخاب ویرایشگر می باشد ، این آیتم دارای 3 گزینه All Editors ، ویرایشگر کلاسیک و ویرایشگر گوتنبرگ است.

با استفاده از این آیتم می توانید ویرایشگر پست ، صفحه یا برگه کپی شده خود را مشخص کنید ، به طور پیش فرض این گزینه بر روی ویرایشگر کلاسیک وردپرس تنظیم شده است.

این آیتم را در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

 

وضعیت پست کپی شده

آیتم دوم در قسمت تنظیمات پلاگین ، مربوط به وضعیت پست کپی شده می باشد ، با استفاده از این آیتم شما می توانید تعیین کنید پست یا محتوا و یا صفحه ای را که کپی کرده اید در چه وضعیتی قرار گرفته شود ، این آیتم دارای 4 گزینه پیش نویس ، منتشر شده ، خصوصی و در انتظار می باشد.

  • پیش نویس
  • منتشر شده
  • خصوصی
  • در انتظار

پیش نویس : به طور پیش فرض این آیتم بر روی گزینه پیش نویس تنظیم شده است ، به این معناست که پست یا صفحه ای را که کپی کرده اید در حالت پیش نویس قرار گرفته شود.

منتشر شده : با انتخاب گزینه منتشر شده شما تعیین می کنید که پست یا صفحه ای که کپی کرده اید ، بلافاصله پس از کپی بر روی وب سایت شما منتشر شود.

خصوصی : با انتخاب گزینه خصوصی شما تعیین می کنید که پست و یا صفحاتی که کپی کرده اید ، فقط برای  قسمت خصوصی وب سایت شما منتشر شود.

در انتظار :  با انتخاب گزینه در انتظار شما تعیین می کنید که پست و صفحاتی که کپی کرده اید ، پس از کپی در حالت انتظار قرار بگیرد تا مدیر سایت محتوا شما را تایید کند.

 

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

 

 

انتقال به : پس از کلیک بر روی کپی

آیتم سوم در قسمت تنظیمات پلاگین مربوط به مسیر انتقال پس از کلیک بر روی کپی می باشد ، این آیتم دارای 2 گزینه همه پست ها و به صفحه ویرایش می باشد.

اگر شما گزینه همه پست ها را انتخاب کنید ، پس از کلیک بر روی گزینه کپی و اعمال شدن کپی ، شما به فهرست همه پست ها انتقال پیدا می کند و اگر گزینه صفحه ویرایش را انتخاب کنید ، پس از کلیک بر روی گزینه کپی و اعمال شدن کپی ، شما به صفحه ویرایشگر متن انتقال پیدا می کند.

به صورت پیش فرض این گزینه بر روی همه پست ها تنظیم شده است.

 

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

 

 

پسوند پست کپی شده

آیتم چهارم در قسمت تنظیمات پلاگین مربوط به پسوند پست ، نوشته ، صفحه یا برگه کپی شده می باشد ، این آیتم دارای یک فیلد متنی می باشد ، شما می توانید درون این فیلد متنی ، هر پسوندی که مد نظرتان است را وارد کنید تا زین پس ، نوشته ها و صفحات و  ….. با آن پسوند مشخص شده کپی شوند تا شما متوجه کپی شدن آن باشید.

 

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

 

روش استفاده از پلاگین Duplicate Page

در این قسمت روش استفاده از پلاگین داپلیکیت پیج را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

برای استفاده از این پلاگین باید ، پس از نصب و فعال سازی و همچنین تنظیم نمودن آیتم های پلاگین ، از منو کناری پیشخوان وردپرس ، بر روی نوشته ها کلیک کنید و پس از باز شدن منو جدید ، بر روی همه نوشته ها کلیک کنید.

در این صفحه تمامی نوشته های شما قرار دارد ، زمانی که بر روی نوشته ، نشانگر ماوس خود را می برید ، یک آیتمی به نوشته شما اضافه شده است با عنوان کپی ، بر روی کپی کلیک کنید و پس از کلیک صبر کنید.

در نظر داشته باشید که در این بخش ، نوشته ها به عنوان مثال آموزشی بوده است ، شما می توانید بر روی همه برگه ها یا صفحات نیز این عمل را انجام دهید.

 

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

 

 

پس از کلیک کردن بر روی گزینه کپی ، نوشته شما با پسوند و وضعیتی که شما تعیین کرده اید کپی می شود که می توانید نتیجه کپی را در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

دانلود افزونه داپلیکیت پیج | Duplicate Page

 

{ دانلود افزونه Duplicate Page }

 

 

برای استفاده از این پلاگین ، حداقل باید وضعیت نسخه وردپرس شما +Wordpress 3.3 ، نسخه PHP 5.x و نسخه MySQL 5.x باشد.

 

کاربران گرامی لطفا نظرات و سوالات خودتان را با ما از طریق ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

با تشکر

نویسنده : رسول شعبانی

Visits: 4

دانلود باکس
مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیر را حتما بخوانید ...

افزونه AD Inserter | انتشار تبلیغات در وردپرس

افزونه AD Inserter | انتشار تبلیغات در وردپرس

افزونه AD Inserter مناسب برای انتشار تبلیغات در وب سایت های وردپرس در وب سایت ها عموما تبلیغات جز رایج ترین کار هایی …

ادامه توضیحات

دانلود افزونه LiteSpeed Cache

دانلود افزونه LiteSpeed Cache

افزونه کش لایت اسپید برای بهینه سازی سرعت وب سایت در وردپرس افزونه LiteSpeed Cache یکی از افزونه‌ها و پلاگین های محبوب رایگان …

ادامه توضیحات

دانلود افزونه Sucuri | وردپرس

دانلود افزونه Sucuri | وردپرس

آموزش و دانلود افزونه Sucuri Security ، افزایش امنیت در وب سایت های وردپرسی افزونه Sucuri Security یک پلاگین بسیار مهم ، کاربردی …

ادامه توضیحات