توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید.

09119542983 wppluginfo@gmail.com ساعت 8 تا 24 مازندران ، ساری

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

همانطور که در مقاله آموزشی ” پلاگین وردپرس چیست ؟ ” پرداختیم ، پلاگین وردپرس یا افزونه در واقع ابزاری هستند که جهت افزایش قابلیت و امکانات یک وب سایت وردپرسی از آنها استفاده می شود ، پلاگین های بسیار زیادی در این عرصه طراحی شده و همچنان نیز طراحی می شوند و به انتشار می رسند ، هر پلاگینی یک وظیفه خاصی را بر عهده دارد و یک عملی را انجام می دهد.

شما باتوجه به نیاز و خواسته های خود باید پلاگینی مد نظر را انتخاب کنید ، مد نظر داشته باشید که بهتر است از نصب کردن پلاگین های غیر ضروری خود داری کنید چون ممکن است ، نسبت به تعداد پلاگین های نصب شده در وردپرس شما ، به همان میزان تداخل در عملکرد پلاگین ها ایجاد شود و این موضوع باعث می شود تا اثر منفی بر روی عملکرد وب سایت شما داشته باشید.

در ادامه چندین پلاگین معروف و محبوب و همچنین ضروری وردپرس را معرفی می کنیم که می تواند مورد نیاز شما باشد.

 

1- پلاگین یا افزونه  Yoast SEO

 

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

 

دانلود Yoast SEO

پلاگین Yoast SEO را می توان به عنوان کاربردی ترین و یکی از معروفترین پلاگین های وردپرس معرفی کرد ، این پلاگین جز پلاگین ها یا افزونه هایی می باشد که آمار تعداد نصب بسیار بالایی را دارد ، افرادی که به دنبال بهینه سازی داخلی سایت خود و رعایت اصول اولیه در رابطه با کلمه کلیدی و سئوی داخلی سایت دارید ، این افزونه مناسب شما می باشد .

 

2- افزونه یا پلاگین Akismet

 

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

دانلود پلاگین Akismet

پلاگین Akismet یکی از بهترین افزونه های ضد هرزنامه برای وردپرس می باشد ، این پلاگین توسط شرکت Automattic توسعه داده شده است و به شما کمک می کند تا نظرات هرزنامه ای را در وب سایت خود فیلتر کنید ، این پلاگین مناسب برای تمامی وب سایت ها می باشد و جز پلاگین های ضروری است که بهتر است نصب و استفاده شود.

 

 

 

3- افزونه یا پلاگین Contact Form7

 

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

دانلود پلاگین Contact Form7

پلاگین Contact Form 7یک افزونه رایگان برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که به کاربران امکان ایجاد فرم‌های تماس با وبسایت را می‌دهد ، با استفاده از این پلاگین ، می‌توانید فرم‌هایی با فیلدهای مختلف مانند نام ، ایمیل ، شماره تماس و … را بسازید و بر روی صفحات وبسایتتان قرار دهید .

 

 

4- افزونه یا پلاگین W3 Total Cache

 

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

دانلود پلاگین W3 Total Cache

پلاگین W3 Total Cache یکی از بهترین افزونه‌های بهینه‌سازی عملکرد وبسایت برای وردپرس است ، این پلاگین با افزایش عملکرد و کاهش زمان بارگذاری صفحات ، تجربه کاربری کلی وبسایت‌ها را بهبود می‌بخشد ، پلاگین W3 Total Cache با هاست‌های مشترک ، سرورهای مجازی ، اختصاصی و خوشه‌های سرور سازگار است .

 

 

5- افزونه یا پلاگین Smush Image Compression

 

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

دانلود پلاگین Smush Image Compression

پلاگین Smush Image Compression یکی از بهترین افزونه‌های بهینه‌سازی تصاویر برای وردپرس است. این پلاگین توسط تیم WPMU DEV توسعه داده شده و به شما امکان بهینه‌سازی ، تغییر اندازه و فشرده‌سازی تصاویر را می‌دهد ، همچنین این پلاگین قابلیت تبدیل تصاویر به فرمت WebP را نیز دارد تا صفحات وب سریع‌تر بارگذاری شوند.

 

 

6- افزونه یا پلاگین Google XML Sitemaps

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

دانلود پلاگین Google XML Sitemaps

پلاگین Google XML Sitemapsیکی از بهترین افزونه‌های بهینه‌سازی وبسایت برای وردپرس است ، با استفاده از این پلاگین ، می‌توانید نقشه‌ی سایت خود را به صورت  XML ایجاد کرده و به موتورهای جستجوگر معرفی کنید .

 

 

7- افزونه یا پلاگین WordFence

 

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

 

دانلود پلاگین WordFence

پلاگین Wordfence یکی از بهترین افزونه‌های بهینه‌سازی وبسایت برای وردپرس است ، این پلاگین توسط تیم WPMU DEV توسعه داده شده و به شما امکان بهینه‌سازی ، تغییر اندازه و فشرده‌سازی تصاویر را می‌دهد ، همچنین این پلاگین قابلیت تبدیل تصاویر به فرمت WebP را نیز دارد تا صفحات وب سریع‌تر بارگذاری شوند .

 

 

8- افزونه یا پلاگین NextGen Gallery

 

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

دانلود پلاگین NextGEN Gallery

پلاگین NextGEN Gallery یکی از بهترین افزونه‌های گالری برای وردپرس است ، این پلاگین از سال 2007 به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین افزونه‌های گالری در وردپرس شناخته شده است و هر سال بیش از 1.5 میلیون بار دانلود می‌شود .

 

 

9- افزونه یا پلاگین Jetpack

 

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

دانلود پلاگین Jetpack

پلاگین Jetpack یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس است که توسط تیم WPMU DEV توسعه داده شده است ، این پلاگین دارای ویژگی‌های متعددی است که به شما در بهبود سرعت ، امنیت و کارایی وب سایت شما کمک بسیار زیادی می‌کند .

 

 

10- افزونه یا پلاگین Page Builder By SiteOrigin

 

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

دانلود پلاگین Page Builder By SiteOrigin

پلاگین Page Builder by SiteOrigin یکی از بهترین افزونه‌های گالری برای وردپرس است ، با استفاده از این پلاگین ، می‌توانید صفحات وب خود را به سادگی و با رابط کاربری کشیده و رها کنید ، بدون نیاز به تغییر کد.

 

 

 

کاربران گرامی سایت وردپرس پلاگ ، لطفا پس از مطالعه مقاله آموزشی ” پرکاربرد ترین پلاگین های وردپرس ” نظرات و سوالت خودتان را با ما از طریق ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

با تشکر

نویسنده : رسول شعبانی

Visits: 5

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیر را حتما بخوانید ...

افزونه EDD چیست و چه ویژگی ای دارد؟

افزونه EDD چیست و چه ویژگی ای دارد؟

EDD چیست؟ EDD یا Easy Digital Downloads یک افزونه محبوب برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس می باشد که به شما این امکان را …

ادامه توضیحات

وردپرس برای طراحی چه نوع سایتی مناسب است؟

وردپرس برای طراحی چه نوع سایتی مناسب است؟

وردپرس برای طراحی چه نوع سایتی مناسب است؟ وردپرس یک سیستم تولید محتوا بسیار پیشرفته و حرفه ای است که انواع وب سایت …

ادامه توضیحات

سایت های مرجع برای یادگیری وردپرس

سایت های مرجع برای یادگیری وردپرس

مهم ترین سایت های مرجع برای یادگیری وردپرس وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) محبوب می باشد که طی این چندسال اخیر میزان …

ادامه توضیحات