توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید.

09119542983 wppluginfo@gmail.com ساعت 8 تا 24 مازندران ، ساری

المنتور چیست ؟ | Elementor چیست ؟

المنتور چیست ؟ | Elementor چیست ؟

افزونه المنتور چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

المنتور | Elementor یک افزونه بسیار قدرتمند و حرفه ای در وردپرس می باشد که طی چندین سال اخیر مورد توجه و محبوبیت بسیار زیادی قرار گرفته شده است ، این پلاگین قدرتمند در واقع به عنوان یک قالب ساز یا صفحه ساز مورد استفاده قرار می گیرد ، المنتور دارای المان ها و ابزارک های بسیار زیاد و متعددی می باشد که به راحتی می توان با استفاده از آنها یک قالب بسیار حرفه ای ، ظاهری جذاب و در نهایت یک وب سایت بسیار خاصی طراحی کرد.

 

 

المنتور چیست ؟ | Elementor چیست ؟

 

 

ساخت صفحه و قالب بدون کدنویسی با المنتور

یکی از دلایلی که المنتور را یک افزونه قدرتمند و محبوب کرده ، این است که شما می توانید صفحه و قالب خود را طراحی کنید بدون آنکه نیازی به کدنویسی داشته باشید ، شما تنها با خلاقیت و مهارت استفاده از المان ها و ابزارک های المنتور می توانید صفحات فوق العاده ای را خلق کنید ، المنتور به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هر ایده و خلاقیتی که در ذهن شما نقش بسته است را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید.

 

المنتور چیست ؟ | Elementor چیست ؟

 

 

المنتور رایگان و المنتور Pro

افزونه المنتور در دو نسخه المنتور رایگان و المنتور Pro وجود دارد ، المنتور رایگان را میتوانید در مخزن وردپرس در بخش افزونه ها ، آن را دانلود و نصب کنید و از این نسخه رایگان استفاده کنید ، نسخه رایگان المنتور دارای محدودیت هایی می باشد و از المان ها و ابزارک های بسیار کمی برخوردار است و شما می توانید تنها صفحات اصلی سایت خود را با آن طراحی کنید ، این نسخه دارای المان و ابزارک های پایه می باشد.

در مقابل آن نسخه Pro المنتور وجود دارد که باید برای دریافت آن هزینه پرداخت کنید ، اما این نسخه بدون محدودیت است و هر پلاگینی را می توانید به آن اضافه کنید و همچنین صفحات متعدد ، پست های جذاب و قالب های بسیار خوبی را با آن طراحی کرد.

نسخه Pro المنتور از المان ها و ابزارک های بسیار زیادی پشتیبانی می کند ، شما برای اینکه بتوانید یک محتوای خوب ، صفحه خوب و قالب خوبی طراحی کنید ، باید از ابزارک ها و المان های حرفه ای المنتور استفاده کنید و المنتور Pro تمام این امکانات و ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد.

هر دو نسخه المنتور را می توانید از سایت Elementor.com دریافت کنید.

 

 

 

ویژگی های المنتور

 

المنتور یک افزونه متن باز است :

متن باز بودن یک افزونه به این معناست که هر تغییری که فرد متخصص و طراح بخواهد می تواند در آن افزونه دهد ، طراح وب سایت و فردی که از این افزونه قدرتمند استفاده می کند می تواند هر تغییری و هر طرحی که مد نظرش است را پیاده سازی کند و این باعث می شود تا این افزونه به عنوان یک افزونه قدرتمند و حرفه ای شناخته شود.

 

قابلیت ریسپانسیو یا واکنش گرا :

شما به راحتی می توانید در هر قسمت از طراحی خود نسبت واکنش گرا را بررسی کنید و تغییرات را اعمال کنید ، هر بخش دارای ریسپانسیو مربوطه می باشد و شما می توانید هر بخش را نسبت به نمایش در تبلت ، موبایل و کامپیوتر مشخص  و طراحی کنید.

 

افزایش سرعت :

افزونه المنتور در واقع یک افزونه سنگینی به حساب می آید اما این افزونه باعث می شود تا سرعت بارگذاری در وب سایت شما افزایش پیدا می کند و هیچ تغییری در روند عملکرد وب سایت خود مشاهده نمی کنید اعم از کند شدن وب سایت یا اختلال خاصی.

 

افزونه و پلاگین های جانبی :

یکی از ویژگی های منحصر به فرد المنتور ، سازگاری آن با افزونه و پلاگین های جانبی وردپرس می باشد ، شما می توانید به غیر از ابزارک ها و المان های المنتور ، پلاگین و افزونه های وردپرس را نیز نصب کنید و بدون ایجاد اختلال و مشکل از آنها استفاده کنید.

 

بروزرسانی و پشتیبانی المنتور :

تیم طراح و توسعه دهنده این افزونه قدرتمند ، همواره در حال فعالیت بر روی این افزونه هستند و سعی بر این دارند تا روز به روز این افزونه را کامل تر و بروزتر کنند و ابزار ها و افزونه های داخلی بیشتری را به المنتور اضافه می کنند و در حال بروزرسانی این افزونه می باشند.

 

 

المنتور چیست ؟ | Elementor چیست ؟

 

اگر شما به دنبال طراحی یک وب سایت فوق العاده با استفاده از وردپرس هستید ، پیشنهاد می شود حتما از افزونه Elementor استفاده کنید ، این فزونه قدرتمند به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صفحات حرفه ای دلخواه ، محتوا های با کیفیت و امکانات ویژه و منحصر به فرد خودتان را در وب سایت خود پیاده سازی کنید ، این افزونه به صورت مداوم در حال بروزرسانی می باشد و ویژگی های جدید به آن اضافه می شود که می توانید از تمامی این ویژگی های خاص بهره مند شوید.

 

کاربران گرامی لطفا پس از مطالعه مقاله آموزشی ” المنتور چیست؟ ” نظرات و سوالات خودتان را با ما از طریق ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

با تشکر

نویسنده : رسول شعبانی

Visits: 5

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیر را حتما بخوانید ...

وردپرس برای طراحی چه نوع سایتی مناسب است؟

وردپرس برای طراحی چه نوع سایتی مناسب است؟

وردپرس برای طراحی چه نوع سایتی مناسب است؟ وردپرس یک سیستم تولید محتوا بسیار پیشرفته و حرفه ای است که انواع وب سایت …

ادامه توضیحات

افزونه EDD چیست و چه ویژگی ای دارد؟

افزونه EDD چیست و چه ویژگی ای دارد؟

EDD چیست؟ EDD یا Easy Digital Downloads یک افزونه محبوب برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس می باشد که به شما این امکان را …

ادامه توضیحات

پلاگین وردپرس چیست ؟ | WordPress Plugin

پلاگین وردپرس چیست ؟ | Wordpress Plugin

پلاگین وردپرس چیست ؟ | WordPress Plugin پلاگین یا افزونه های وردپرس در واقع امکانات و ویژگی های جدید و جذابی هستند که …

ادامه توضیحات