توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید.

09119542983 wppluginfo@gmail.com ساعت 8 تا 24 مازندران ، ساری
طراحی سایت های فروشگاهی | وردپرس

طراحی سایت های فروشگاهی

طراحی یک سایت فروشگاهی در حال حاضر یکی از مهم ترین روش های فروش آنلاین می باشد ، برای اینکه کسب و کار های فروشگاهی این امکان را داشته باشند تا در تمامی ساعات شبانه روز بدون محدودیت زمانی ، به مشتریان خود خدمات ارائه دهند و از تمامی فرصت ها بهره ببرند ، باید یک سایت فروشگاهی برای خود ایجاد کنند.

امروزه فروشگاه های اینترنتی که با استفاده از سایت های فروشگاهی ایجاد شده اند ، درصد سود بسیار بالایی را برای صاحبین کسب و کار فراهم کرده اند ، این فروشگاه های اینترنتی به عنوان شعبه دوم یک کسب و کار بسیار سود رسان هستند و اغلب تعداد مشتریان بیشتری را جذب می کنند.

طراحی سایت های فروشگاهی با استفاده از تکنیک های سئو یا همان بهینه سازی برای موتور های جست و جو گر علی الخصوص گوگل ، به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه ممکن یک وب سایت بیهنه شده و با کیفیت برای شعبات آنلاین کسب و کار خود ایجاد کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس | مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود و همچنین ثبت سفارش ، اطلاع از تعرفه های طراحی سایت فروشگاهی و روند طراحی ، می توانید با شماره مربوطه تماس بگیرید

 

09119542983 شماره پشتیبانی وردپرس پلاگ
طراحی سایت های فروشگاهی | وردپرس

چرا یک فروشگاه نیاز به طراحی سایت فروشگاهی آنلاین دارد ؟

دلایل بسیار زیادی برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی وجود دارد ، شما یک فروشگاه در سطح شهر را در نظر بگیرید ، این فروشگاه به طور کلی محدود به یک منطقه ، محدود به یک مدت زمان کاری و محدود به تعداد خاصی از مشتریان به دلیل شرایط موقعیت مکانی و شرایط ساعات کاری فروشگاه می باشد ، حال همان فروشگاه را به عنوان یک فروشگاه آنلاین در نظر بگیرید.

مشتریان این فروشگاه دیگر محدود به موقعیت مکانی نیستند و در هر نقطه از کشور و موقعیتی که باشند می توانند محصولات مورد نظر خود را از این فروشگاه آنلاین خریداری کنند ، این فروشگاه دیگر محدود به ساعت کاری مشخصی نیست و مشتریان آن می توانند علاوه بر بدون محدودیت مکانی ، بدون محدودیت زمانی نیز خرید خود را از فروشگاه انجام دهند.

یک وب سایت فروشگاهی این امکان را به شما می دهد تا کسب و کار خود را به یک برند قدرتمند در بین دیگر همکاران خود تبدیل کنید و مشتریان بیشتری را جذب کسب و کار خود کنید.

اگر شما بخواهید برای کسب و کار خود در شهر های مختلف شعبات متعددی ایجاد کنید ، باید هزینه های زیادی را متحمل شوید ، اما طراحی سایت به شما این امکان را می دهد تا با هزینه بسیار پایین و کم ، برند خود را تبدیل به یک برند قدرتمند و سود ده کنید.

طراحی سایت های فروشگاهی | وردپرس

یک وب سایت فروشگاهی پس از طراحی نیازمند رعایت چه نکاتی برای بهبود عملکرد است؟

طراحی سایت فروشگاهی یک مرحله بسیار مهم در ایجاد یک فروشگاه آنلاین می باشد ، اما نکاتی که وب سایت فروشگاهی شما را پس از طراحی موفق میسازد ، نکات بسیار  مهمی است که باید مد نظر قرار دهید و آنها را مدیریت و رعایت کنید.

مدیریت محتوا و محصولات :

پس از طراحی یک وب سایت ، باید محصولات و خدمات خود را به وب سایت اضافه کنید و همچنین محتوا و قیمت های محصولات خود را دائما بروزرسانی کنید.

 

پیاده سازی درگاه پرداخت آنلاین :

شما باید یک درگاه ایمن پرداخت آنلاین جهت تکمیل خرید برای مشتریان خود ایجاد کنید و درگاه های معتبر و امنی را باید برای این کار انتخاب کنید.

 

سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو :

یکی از مهم ترین مسئله ای که صاحبین کسب و کار های اینترنتی باید مد نظر خود قرار بدهند سئو و بهینه سازی موتور های جستجو گر می باشد ، باید وب سایت شما رتبه بندی بسیار بالایی را در موتور های جستجو گر کسب کنید تا برند کسب و کار شما همیشه بدرخشد.

 

مدیریت سایت و پشتیبانی  حرفه ای :

پشتیبانی بسیار موضوع مهمی برای یک وب سایت می باشد ، شما باید در وب سایت خود یک پشتیبانی بسیار حرفه ای را ارائه دهید تا بتوانید با مشتریان خود ارتباط مثبتی داشته باشید ، همچنین باید دائما در حال بروزرسانی و ارتقا سطح نرم افزاری وب سایت خود و افزونه های بکار رفته شده در آن باشید.

 

تبلیغات و بازاریابی آنلاین :

شما برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری را جذب وب سایت خود کنید باید بازاریابی آنلاین انجام دهید و در شبکه های اجتماعی مختلف تبلیغات وب سایت خود را قرار دهید.

امکانات اولیه پس از طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی

هر وب سایتی پس از طراحی بسته به نوع و سطح فعالیت نیازمند امکانات اولیه ای می باشد ، وب سایت فروشگاهی نیز نیازمند امکانات اولیه اولیه ای است که در ادامه به آنها می پردازیم .

معرفی محصولات وب سایت بدون محدودیت :

معرفی محصولات بدون محدودیت به معنای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان بدون هیچ محدودیتی است ، در یک فروشگاه آنلاین بدون محدودیت ، مشتریان می‌توانند از تمام محصولات موجود استفاده کنند ، بدون محدودیت در تعداد یا نوع محصولاتی که می‌خواهند خریداری کنند ، این به مشتریان امکان می‌دهد تا به طور آزاد و بدون هیچ محدودیتی از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.

 

ایجاد شرایط خرید محصولات وب سایت به صورت تکی و گروهی :

خرید تکی محصولات :

در این حالت مشتریان می توانند ، هر محصول را به صورت جداگانه انتخاب کنند و به سبد خرید خود اضافه کنند.

 

خرید گروهی محصولات :

در این حالت مشتریان میی توانند یک گروه از محصولات را باهم خریداری کنند ، به عنوان مثال اگر چند محصول مرتبط مانند مجموعه ای از کتاب ها یا محصولات مرتبط با یک تخفیف وجود دارد ، مشتریان می توانند همه آنها را به صورت گروهی خریداری کنند.

امکان تعریف تعرفه های حمل و نقل در فروشگاه :

بهتر است که یک میانگینی از تعرفه حمل و نقل و ارسال محصولات را در سایت فروشگاهی خود قرار دهید.

ارسال پیامک و ایمیل به مشتری :

یکی از راه هایی که شما می توانید ارتباط عمیق تری با مشتری خود داشته باشید ، بهتر است بستری را فراهم آورید که بتوانید از طریق ایمیل یا پیامک ، برای مشتریان خود اطلاعات خرید و وضعیت خرید و همچنین موارد دیگر را ارسال کنید.

ایجاد کوپن تخفیف و تخفیفات شگفت انگیز فروشگاهی :

یکی از راه های تبلیغات و جذب بالای مشتریان ، ایجاد کد های تخفیف و تخفیفات شگفت انگیز می باشد ، شما می توانید با استفاده از کد های تخفیف و کوپن های تخفیفی ، مشتری های بیشتری را جذب کنید و این موضوع به روند سود دهی شما بسیار افزایش می دهد.

طراحی سایت های فروشگاهی | وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس | مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود و همچنین ثبت سفارش ، اطلاع از تعرفه های طراحی سایت فروشگاهی و روند طراحی ، می توانید با شماره مربوطه تماس بگیرید

 

09119542983 شماره پشتیبانی وردپرس پلاگ

Visits: 15